Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 10, 2014 16:07:31 GMT
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 10, 2014 16:09:17 GMT
Sonja 300+
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 10, 2014 16:18:31 GMT
Keanu reeves Rustig liep hij zijn huis uit, in een korte broek, hemd en sportschoenen. Zoals elke morgen ging hij eerst een aantal kilometer hardlopen. Dit omdat hij fit moest zijn voor zijn baan. Rustig liep hij naar het bos waar hij rustig een paar 100 meter ging joggen waarna hij bij een bankje eerst ging rekken. Rustig rekte hij alle spieren waarvan hij bang was, dat als hij dat niet goed deed hij straks een blessure had. Rustig stopte hij daarna zijn muziek in de oren. Hij wist niet dat hij vandaag een nieuwe opdracht zou krijgen. Er waren lijken gevonden, met rare plekken in hun nek. Niemand wist waarvan deze plekken kwamen, maar het leek wel van een beest. Fijn dan kon hij achter een beest aan jagen. Daar was ij niet voor. Rustig begin hij de joggen over het bospad die hij altijd had
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 10, 2014 16:29:39 GMT
Sonja
Rustig was ze naar haar huisje gegaan, wat midden in het bos stond, beschut door de bomen, en er kwam nauwelijks licht bij. Toch had ze alle gordijnen gesloten, en zo zat ze momenteel op een stoel te lezen, met een klein lampje aan. Ze hoorde alle geluiden van het leven wat in het bos tot leven kwam, maar zij was mometeel toch niet in staat om naar buite te gaan dus bleef ze hier maar zitten. Vele wisten dat ze een zonneallergie had, als ze haar ontmoette, en dat ze daarom altijd in het donker zat, in haar huisje n het bos. Ze zuchtte even voor een moment en hoorde een mens in de verte rennen, en rook hem bijna hier. Haar ogen shoten van groen kort naar blauw, maar al snel herstelde het zich, doordat ze het zelf bijna controleerde. En ze kon zich door haar leeftijd goed inhouden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 10, 2014 16:35:57 GMT
Keanu Reeves Hij genoot van het hardlopen in de morgen. Het was niet te warm, omdat de zon nog niet volop scheen. maar ook was het nog heerlijk rustig in het bos. De meeste mensen sliepen nog of hadden geen tijd om zo vroeg te gaan joggen, nou hoefde hij ook mooi met niemand het bospad te delen. Die gedachten deden hem toch even glimlachen. Rustig nuriede hij wat mee met de muziek en soms sprinte hij een stukje om dan weer verder te joggen en zijn hartslag weer wat te laten zakken. Het was de bedoeling dat hij toch een dikke kilometer kon sprinten zonder half kotsend het einde te halen. rustig keek hij wat naar het bospad voor zich
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 10, 2014 21:12:19 GMT
Sonja
Ze zuchtte even voor een moment en stond maar weer op, en schoof het gordijn een klein stukje aan de kant, maar door het licht, wat op haar gezicht scheen, brandde haar gezicht een beetje, en deed ze het gordijn maar snel weer dicht, terwijl het nog even kort na rookte, maar daarna verdween de wond ook weer en ze sloot haar ogen even. Ze had de man zien rennen verderop over het pad, maar deed er niets mee verder, ze kon niet anders gewoon.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 10, 2014 21:15:26 GMT
Keanu Reeves Niet veel verder kwam hij bij een bankje waar hij even stopte met joggen om op nieuw te strekken en even wat te drinken. Nog steeds was het zo rustig om hem heen waar hij zo van genoot. Rustig rekte hij zich wat en plofte toen op het bankje neer en veegde met de rug van zijn hand wat zweet van zijn voorhoofd. Rustig keek hij o pzijn klokje. Hij had er nu 5 Km op zitten. Rustig pakte hij zijn flesje water uit het heuptasje wat hij om had. Het zag er misschien wijferig uit maar hij kon zo wel water mee nemen, Rustig nam hij er wta slokken uit terwijl hij voor zich uit keek en in gedachte nog een slok nam
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 10, 2014 21:25:32 GMT
Sonja
Ze slikte even en ging weer op de stoel zitten, en slikte even terwijl ze kort rond keek in het huisje. Het was er echt blinkend schoon, maar wat wou je ook, ze sliep nooit, dat oefde ze niet, en overdag verveelde ze zich alleen maar. Rustig zuchtte ze even terwijl ze even een slok uit haar glas nam, waar trouwens bloed in at, ze had ook gewoon normaal drinken in huis, weliswaar maar 1 fles, voor het geval dat ze bezoek kreeg, en lijken hadden geen drinken meer nodig, en geen eten meer, dus zij nam altijd wat mee uit hun koelkast, voor eventuele gasten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 10, 2014 21:31:42 GMT
keanu reeves Hij bleef even zitten terwijl hij luisterde naar de muziek en voor zich uit keek. Hij had wel van mensen gehoord dat hier een huisje ergens zou zitten maar nooit was het hem opgevallen waar die zat. Rustig stond hij weer op en begon aan zijn terugreis aangezien die nog moest douche voordat die naar kantoor ging. Hij keek voor zich uit waardoor hij een hond van uit de bosjes niet had gezien, waar hij overheen struikelde en op de grond smakte. In de verte hoorde hij iemand een hond terug fluiten en evebn keek hij de grote herder na. Hij had zijn knie iets beschadigd had hij, niet meer dan een klein schaafwondje. maar zijn enkel deed verrot veel pijn. Waarschijnlijk gekneusd. Nou ging die toch maar op zoek naar dat huisje, misschien kon iemand daar het verbinden. Hij klauterde omhoog en begon te hinken in derichting waar mensen gezecht hadden dat het huisje was. Het duurde hem 10 minuten voordat hij het vond, aangezien het goed verscholen was. Hij hinkte naar het huisje waar hij op de deur klopte toen hij aan kwan
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 10, 2014 21:35:42 GMT
Sonja
Ze hoorde nog geen 10 minuten later dat er iemand op haar deur klopte en stond op, maar deed open terwijl ze achter de deur een beetje stond.'' Kom alsjeblieft even binnen, ik heb een ernstige zonneallergie..'' Sprak ze en slikte even voor een moment terwijl enkel een pluk van haar zwarte haren even langs de deur hing, mar daar gebeurde niet veel mee. Ze slikte even voor een moment, en wachtte even tot hij of zij, dat wist ze niet omdat ze het niet gezien had, binnen zou komen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 13, 2014 21:37:04 GMT
Keanu Reeves Hij zag hoe de deur open ging, en er kwam iemand eigenlijk niet te voorschijn maar hield zich verborgen achter de deur. Het enige wat hij van haar zag was haar zwarte haar. Ze sprak of hij binnen kon komen omdat ze een erge zonnenalergie had. Nee hij ging echt niet bij een vreemde naar binnen als hij niet weg kon rennen of verdedigen als dat nodig was. " Nee danku dat hoeft niet. Kunt u mij niet gewoon u EHBO koffer aan geven, dan verbind ik mijn enkel en dan ben ik weer weg. Daar hoeft u niet voor naar buiten te komen "S prak die en kee keven naar zijn kniee waar het kleine schaafplekje toch lichtjes was gaan bloeden
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 14, 2014 4:45:03 GMT
Sonja
Ze slikte even en keek kort naar de enkel waar de jongen het over had en zag het bloeden door een kiertje, waardoor haar groene ogen even naar helblauw gingen en ze er hongerig naar keek, waardoor ze even niets terug zei. Maar toch knikte ze even later toch.'' Moment hoor.'' sprak ze rustig en sloot de deur even en zocht de koffer nu, terwijl de geur van bloed haar neus begon te bespelen. Ze slikte even en zocht de koffer, al moest ze moeite doen niet die deur open te trekken en hem het donker in te krijgen om hem te bijten, en vervolgens leeg te zuigen.. Hij rook zo lekker.. Ze slikte even voor een moment, en liep nu in de richting van de koffer toen ze hem eenmaal vond en opende de deur weer, waarbij de in de schaduw bleef, en je haar nu wel kon zien. Haar ogen nog steeds helblauw overigens.'' KIjk eens.'' Sprak ze nog steeds de zon ontwijkend, maar moest nu even in het licht, maar zette de koffer ook vluchtig neer, en trok direct har hand terug in de schaduw.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 14, 2014 5:56:14 GMT
Keanu Reeves Rustig keek hij naar haar en glimlachte kort toen ze sprak dat jij even moest wachten " dankjewel " sprak die en rustig bleef hij wachten terwijl hij wat naar de bomen keek. Het duurde niet lang of ze kwam terug en zette de koffer gauw neer om haar hand weer uit de zon te trekken. " heel erg bedankt " sprak die glimlagend en keek even kort naar haar terwijl hij de koffer pakte en op het bankje voor hey huis ging zitten en zijn schone en sok uit deed van zijn enkel. Rustig zocht hij wat verband wat hij er stevig om heen draaide en toen zijn aok en schoen weer aan deed. Daarna ging hij in de doos op zoek naar ontsmrttigsspul voor zijn knie
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 14, 2014 20:22:38 GMT
Sonja
Ze keek even naar hem en knikte.'' niets te danken.'' sprak ze rustig en keek vanuit de schaudw nog kort naar hem, en liet de deur even op een kier staan, en ging zo zitten, dat als hij de deur weer verder open deed, er geen zon op haar huid zou schijnen. Ze keek even naar haar hand, die wat zwart weer was geworden, maar weer aan het helen was. stiekem hoopte ze dat hij binnen zou komen, ergens had ze wel even zin in een tussendoortje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 14, 2014 20:26:45 GMT
Keanu Reeves Hij keek even naar het wondje op zijn knie wat er gelukkig toch weer schoon uit zag en hij verfrommelde de doekjes inj elkaar en gooide ze in het prullenbakje weg dat buiten stond. Rustig sloot hij de koffer weer en liep terug naar de deur en deed hem iets verder open en zag je weer zitten " danku wel dat ik gebruik mocht maken van uw verband koffer " Sprak die glimlagend tegen haar waarna hij de koffer in de deuropening zette nen hem haar kant uit schoof, aangezien ze net had gesproken voer een asllergie. Maar nee nooit zou hij bij een vreemde het huis in gaan zonder dat hij een wapen bij zich had, en dat had hij nu niet dus hij zou niet binnen komen " Ik wens u een fijne dag verder "S prak die glimlagend tegen haar en draaide zich terug om
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 17, 2014 20:16:28 GMT
Sonja
Ze zag dat hij weer kwam en slikte even voor een moment, en zag dat hij zich omdraaide.'' Alsjeblieft, blijf even en drink wat.'' Sprak ze rustig en keek hem aan.'' Ik ben vaak alleen ziet u, doordat ik enkel in de avond even naar buiten kan, en dan is er bijna nooit iemand op straat.'' sprak ze en sprak toch iets smekend wat in haar stem wel te horen was, al was het meer voor haar onbewust dat ze het wel vaker op deze manier zo deed, waardoor haar blik ook vrij neutraal stond.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 17, 2014 20:32:19 GMT
Keanu Reeves Hij hoorde haar spreken over of hij echt niet even binnen wilde komen en streek even door zijn haar. " Oke eventjes dan 1 glasje "Sprakdie en draaide zich terug naar je om en bleef even bij de deur staan en keek even naar je. Oke dit was geen slimme mzet dat wist hij maar hij had medelijde met haar. Even streek die door zijn haar en liep bij je naar binnen en keek wat om zich heen. Vaak kon je zien aan hoe iemand woonde hoe die gene was. Maar hier wist die niet wat hij er van moest vinde
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 17, 2014 20:54:54 GMT
Sonja
Ze had haar huisje ook vrij simpel ingericht, moest ze eerlijk zeggen, ze was er niet zo mee bezig verder dat haar huisje er anders uit zag. alle lichten in het huis stonden aan, en ze sloot de deur even, terwijl ze nar de koelkast liep, en een pak ijsthee eruit haalde.'' Lust u ijsthee?'' vroeg ze kalm en keek hem aan, terwijl ze even naar de fles wijn keek, wat gewoon bloed was, maar echt haast niet te onderscheiden was van rode wijn.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 17, 2014 20:57:50 GMT
Keanu Reeves Hij keek rustig rond en hoorde haar vragen of hij ijsthee luste " zeg alsjeblieft gewoon jij, anders voel ik me zo oud. En ja is prima " Sprak die rustig terwijl hij wat rond keek zonder ook maar iets aan te raken of zo. Hij was altijd best geintreseerd in foto's van mensen waar die kwam. Zo kon je toch nog een beetje zien hoe iemand was of was geweest. "Woon je hier al lang ? " Vroeg die rustig aan haar terwijl hij even om keek naar haar en kort door zijn haar streek "Vind je het goed als ik ga zitten, mijn enkel is het er niet mee eens dat ik zolang sta " Sprak die rustig
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 17, 2014 21:10:08 GMT
Sonja
Ze keek naar hem en glimlachte even rustig en keek hem aan.'' Oke dan zeg ik voortaan jij.'s rpak ze en schonk een glas voor hem in en zette dat op het tafeltje.'' Ik woon hier al bijna 7 jaar. Het is hier rustig, en ook al isoleer ik mezelf, mensen kijken je anders ook zo raar aan als je de hele dag de gordijnen dicht hebt.'' sprak ze en knikte even toen hij vroeg of hij mocht zitten.'' natuurlijk, ga zitten.'' sprak ze en wees even naar de bank dat hij daar mocht gaan zitten als hij wou.'' Ik ben trouwens Sonja.'' stelde ze zich even voor aan hem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 17, 2014 21:15:03 GMT
Keanu Reeves Hij luisterde rustig naar je en ging zitten toen je aanhad gewezen waar hij kon gaanzitten " Het lijkt me mooi hier te wonen, oke ik hou van mijn huis en het is daar ook nooit druk. Maar zo lekker in de natuurlijk mij helemaal niet verkeerd " sprak hij glimlachgend en keek je aan " Ik ben Keanu, aangenaam kennis te maken Sonja "s prak die glimlagend tegen haar en keek rustig naar haar" En wat doe jij de hele dag, aangezien je niet naar buiten kon zei je "S prak die rustig en ging even wat anders zitten zodat hij zijn knie kon strekken zodat die korsten niet open zouden springen
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 17, 2014 21:20:42 GMT
Sonja
Ze keek hem aan en zuchtte even voor een moment.'' het is ook fijn. En ik denk dat ik daarmee ook direct antwoord kan geven op je vraag. Het is een klein huisje, maar i heb een plantenkas hierachter met allerlei soorten verschillende bloemen, direct grenzend aan het huis. Helemaal afgedekt, en ik heb de planten op kunstlicht, en als ik daar niet ben, kan ik het dak openen voor echt zonlicht, dan gaat de zwarte laaf eraf zeg maar. Heel simpel met een knop. Dus ik kan mijn hobby gewoon doen. Daarnaast lees ik veel, puzzel ik veel, en tja, mak ik schilderijen. Die daar heb ik ook gemaakt, dat zelfportret.'' spak ze en wees naar een schilderij achter de bank, waar gewoon een moderne lijst om at, toch was het schilderij al 200 jaar oud, maar ze was natuurlijk niets veranderd, en niet verraadde dat het schilderij al zo oud was.
|
|